27 Mayıs 2007

Alınmayı Bekleyen Boşta Alan Adları

Canım sıkıldı ve domain (alan adı) sorguladım biraz. Aşağıdaki listede bulunan domainler boşta ama bilmem iş görür mü? Bana kalırsa güzel olanlar var arasında, özellikle arasan aklına gelmeyecek isimler o an geliveriyor insanın aklına. Bunlara bakarken “the art of kanun” diye bir cd dinliyordum, onu arattım, oradan sex geldi :) aklıma tabi (ne alaka demeyin geldi işte) baktım “sexsanati”, “sekssanati” hepsi boş, sonra da “tutku”ya takıldım “sekstutkusu”, “bahistutkusu”, “blogtutkusu”….

Devam etsem sabaha kadar sürer. Unutulmuş mudur? bilinmez, birkaç tane de güzel kısa domain kalmış buraya yazmadığım. Yeni domain arayan varsa kaçırmasın. Aşağıdakilerin hepsi şu an itibariyla boşta.

sakinbakma.com/net/org

sakingirme.com/net/org

sevilensarkilar.com/net/org

sevilenmp3.com/net/org

eniyimp3.net/org

teknomanyak.net/org

teknomuzik.net/org

blogoji.com/net/org (ne demekse)

demogoji.net/org

elitblog.net/org

blogtutkusu.com/net/org

newsmorning.net/org

komikmp3.net/org

mp3delisi.net

freemania.com/net.org

bolkepce.net

gercekmi.com/net/org

theartofkanun.com/net/org

theartofseks.com/net/org

theartofsex.net/org

sekssanati.com/net/org

sexsanati.com/net/org

sekstutkusu.com/net/org

bahistutkusu.com/net/org

bahisdelisi.com/net/org

zarttv.com/net/org

ikibin.net/org

0 yorum:

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro