29 Mayıs 2007

Gülme Garantili Mail Şakası

Çok eğleneceksiniz arkadaşlar emin olun… Sinir etmek istediğiniz birileri mi ? var “Kimden” ve “Kime” kısmına o arkadaşın mailini yazın, mesajınızı yazın “Önemlilik” bölümünde yüksek seçeneğini işaretleyin, gönderin gitsin sonra başlasın eğlence :) gönderdiğiniz kişiye kendi kendisinden mail gelecek…..

Mesela ben mesaj kısmına

“ben senin sağduyunum bundan sonra her konuda sana yardım edeceğim, sen bana ulaşamayacaksın ama ben ihtiyacın olduğunda senin yanında olacağım, ben kim miyim? Dedim ya senin sağduyunum, yani ben senim hah ha ha ha” diye iğrenç bir mesaj gönderdim…

Bir süre sonra şüphelendi tabi (en gıcık arkadaşı ben olduğum için) ve başladık yazışmaya

…..bu arada benim artık bi sağduyum var eh baya kalabalık olduk yeşil, deliler sağduyu bi de ben bakalım nereye sığacağım…..

“….sagduyun mu var nasıl yani, kimmiş bakiyim bu sagduyu, nereden geldi şimdi daha önce nerelerdeymiş, daha önce yok muydu ? yani bildiğimiz sağduyudan ne farkı var bunun anlayamadım pek….”

…..bu bana mail atan bir sağ duyu, bu arada ne hikmetse seninle aynı zamanlarda mail atıp aynı zamanlarda susuyor işte denk gelmiş bana yardım edecekmiş galiba ya da beni ele geçirecek tam çözemedim o bölümü ya :)…….

……ne oldu sağduyundan bir haber var mı, yok mu benim mail gelince o da gönderir bir mail aynı zamanlarda geliyormus ya.... nasıl iş cok mu bugün…

….öf iyi kafa buldun sen benlen bugün :) işler işte var olanları yapıyorum bi yaramazlık yok sağduyuma mail atamıyorum çünkü benim mail adresimden bana mail atıyor arkadaş herneyse :) sen naptın…..

….ölücem gülmekten, nasıl yani sagduyun senin mail adresinden sana mail mi atıyor.... offff nasıl oluyor bu diye sorucam ama sende bilmiyorsundur haliyle ama kim yapıyorsa eminim cok egleniyordur :))…..

….ohh valla eğlence oldum ben sana ya evet öle yapıyor gelen bi tanesini sana forward edicem göreceksin o zaman ama hepsini sildim :)….

Gönderdiğim bir başka arkadaştan gelen mail ve cevabım :)

….su söylediğim mailler vardı ya, benim kendi adresimden geliyomuş lan (süzme 4-5 mail sonra ancak anladı) olum biri hackladı bizim maili yaa, ben nasıl bulucam bu yavsagı şimdi…
.....çok ilginç abi yaa nasıl olur ki, içtin de kendi kendine mi gönderiyosun yoksa.....

.....değiştirdim şifreyi, gizli soruyu filan sıkıysa göndersin şimdi i...ne, .......
.........hala geliyo a... koduğumun maili sensin dimi lan, başka kim yapar ki zaten, olum senin yüzünden işi gücü bıraktık iki saat şifreyle uğraştık, gardını al olum var yaaa acayip bi sey yapıcam sana haberin olsun..... nası yapıyonn lan bunu bana da soyle cabuk......

Birilerini sinir edeyim, şöyle günün stresinden kurtulayım, neşem yerine gelsin :) diyorsanız buyurun sizde deneyin, bu arada kim neden yapmış niye ihtiyaç duymuş bilmiyorum ama yapanın ellerine sağlık. Şakayı birilerine yapıpda yazışmalarınızı göndermek isterseniz yayınlayalım, yeni kurbanlar için fikir sahibi oluruz.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

çok çok eğlendim, karşı masamdaki arkadaş sabahtan beri kafayı yedi

Adsız dedi ki...

ben önce denemek için kendime yolladım ama gelmedi acaba olmuo mu yoksa yok mu bööle bişi anlamadım ben..

Adsız dedi ki...

oluyor, "kimden" ve "kime" kısımlarına aynı mail adresini yazıcaksınız, önemlilik dereceside yüksek olarak seçilecek hepsi bu

Adsız dedi ki...

bu söylediklerinin hepsini harfi harfine yapıyorum ama yine gelmedi bana msj..acaba ben mi yanlış yapıorum die bi arkadaşıma söyledim o da hem kendisine hem de bana gönderdi aynı msjı ama yine gelmedi..neyse demekki ben şaka yapamıcam :))

turkaries dedi ki...

tekrar denedim bir sıkıntı yok, oluyor....

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro