17 Mart 2007

Çöpçatan Servisi

Bir zamanlar bir iki arkadaşlık sitesine kayıt olmuştum. İlginçti profilinizi yazarken soruyorlar; ne arıyorsunuz gibilerinden, şıklar -evlilik, -kısa süreli ilişki, -arkadaşlık vs vs veya aylık geliriniz gibi daha bir sürü şey. Seçenekler ne? demek gibi bir şansınız yok tabi. Belki ben bir iki güzel gece :) geçirebileceğim hoş bir hatun arıyorum ama bulduktan sonra aşık olup evlenebilirimde. Hem benim gelirimden kime ne. Arama yapıcaksın soruyorlar boy, pos neredeyse ayakkabı numarasına kadar seçenek var, boyu değil canım kardeşim huyu güzel olsun diyemiyorsun tabi.

Bir arkadaşım bahsetmişti keşke bizde de bu tarz bir site (belkide var, ben bilmiyorum) olsa diye. Sitede resimlere bakarak karar veriyorsunuz, öyle uzun uzun profil filan yok. İsterseniz cinsiyet, yaş grupları ve resim sahiplerinin anahtar kelimelerine göre arama yapabiliyorsunuz. Çok akıllıca bir fikir, resimleri görünce kişi hakkında en azından fikir sahibi olabilirsiniz. Merak edenler buyursun baksın.

Mesela bu hanımefendi 40 yaşının üzerindeymiş ama gayet hoş görünüyor, ne anlıyoruz demek ki hanımefendi bakımlı, kendisine özen gösteriyor.

0 yorum:

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro